ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Wednesday, January 04, 2006

Beter laat dan nooit? HAPPY NEW YEAR!!!

Voor iedereen die dit jaar geen kerstkaart van me heeft ontvangen: dat kan wel kloppen. Ik kreeg net bericht van TPG Post dat AL mijn kaartjes per ongeluk zijn vernietigd!

Oke, dat was gelogen.

Een paar weken voor kerst heb ik twee dozen kerstkaarten gekocht, die nog steeds ongeopend op de plek staan waar ik ze toen heb neergezet... Net als vorig jaar eigenlijk. Ik blijf het altijd maar uitstellen en voor je het weet is het alweer januari...

Maar ja, ik hoop in ieder geval dat iedereen een hele leuke kerst heeft gehad en natuurlijk wens ik iedereen een goed 2006!

11 comments:

  1. hihi dan heb ik het toch beter gedaan als ik, toch wouter? :)
    Ik stuur ze namelijk gewoon wél, alleen dan zonder postzegel, dan kan je ze eigenlijk beter niet sturen... nogmaals sorry wouter!!

    ReplyDelete
  2. euhm? ik bedoel dat jíj het dan dus beter hebt gedaan dan ik.. Ik kan het natuurlijk niet beter doen dan mezelf... hmmmm gaat lekker, laastst kon ik mijn naam al niet schrijven. Zal zorgvuldiger zijn vanaf nu.

    ReplyDelete
  3. Hmmm, en bovendien is het " Dan heb ik het toch beter gedaan DAN ik", Kato...

    Wat moeten Ine en Guy wel niet denken...

    ReplyDelete
  4. haha, Ine en Guy lezen het toch niet, en bovendien had ik het in het tweede commentaar al verbeterd wouter! We moeten wel weer iets leuks verzinnen om Ine en Guy te versieren.... (en we mogen ze zoenen om gelukkig nieuwjaar te wensen!!)

    ReplyDelete
  5. Hmmm, ik denk dat ik Guy maar een flinke tongzoen geef. Vindt ie vast leuk. Eens bedenken wat ik met Ine kan doen... Hahaha, stel je voor dat ze deze blog toevallig WEL lezen...

    ReplyDelete
  6. Haha, kunnen ze meteen lezen dat we graag zouden willen dat ze in hun sm-pakjes bij ons in het kasteel komen wonen :)

    ReplyDelete
  7. Zeg, lieve Wouter en Kato, jullie beseffen volgens mij niet helemaal dat er ook nog andere mensen zijn die dit blog lezen! Hahahahaha :D Maar ga gerust door over tongzoenen en sm-pakjes ;)

    ReplyDelete
  8. Tja, we kunnen het ook wel hebben over bevlekte roze gordijntjes en MEGA-... , maar dat vonden we war grof...

    ReplyDelete
  9. Tja, we kunnen het ook wel hebben over bevlekte roze gordijntjes en MEGA-... , maar dat vonden we wat grof...

    ReplyDelete
  10. bah wouter! hoe kan je!!

    ReplyDelete
  11. Jenny, ik vind het ondertussen wel tijd worden voor een update! Wat moet ik anders doen hier op mijn ontzettend leuke veel te doen werk! Ik dacht dat dit blog in leven was geroepen om mij bezig te houden? :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.