ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Tuesday, February 14, 2006

Sophie Scholl

‘Tis net een quiche!’
‘Maar dan viesh…’

Mijn eerste dvd recensie voor Cinema.nl staat online. Sophie Scholl: Die Letzten Tage is genomineerd voor een Oscar. Recensie is anders opgezet dan 8WEEKLY-reviews: het is bijna een artikel over de film zelf. Erg leerzaam en leuk om te schrijven.

Nu snel omkleden, want ga zo uit eten met Jeroen!

3 comments:

  1. Supergoed geschreven Jenny, ik wordt er helemaal nieuwsgierig van.. lijkt me wel wat voor mij.

    ReplyDelete
  2. Ja, echt cool Jen. Lijkt me ook een goeie film...
    en van wie is die quiche-quote?

    ReplyDelete
  3. Leuk artikel ^_^
    Ik heb Dreamer gerecenseerd voor 8WEEKLY haha. >_<

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.