ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Thursday, July 06, 2006

Nee, het valt niet mee (Deel 2)

Poe poe.
Nou nou.
Zo zo.
Zucht zucht.

Het valt allemaal niet mee! Ik voel me een beetje als Robert DeNiro in Awakenings: ik wil zo veel doen dat ik uiteindelijk helemaal stil val.

Ik wil schrijven.
Ik wil lezen.
Ik wil films kijken.
Ik wil gamen.
Ik wil nieuwe kleren kopen.
Ik wil een leuke baan.
Ik wil uit huis.

Ik moet naar de diploma-uitreiking van mijzelf.
Ik moet naar de diploma-uitreiking van Tessa.
Ik moet werken.
Ik moet een special schrijven.
Ik moet dit blog vaker updaten.
Ik moet rekeningen betalen.
Ik moet mijn verstandskiezen laten trekken.
Ik moet een baan vinden.
Ik moet me inschrijven bij de woningbouwvereniging.

Ik wil alles.
Ik doe niets.

And it’s frustrating.

2 comments:

  1. Oh, wat heerlijk dat ik niet de enige ben met dat gevoel! Ik moet andere dingen, maar wil hetzelfde.
    Keertje samen een poging ondernemen iets van de lijstjes af te strepen?

    ReplyDelete
  2. I know the feeling
    en ik heb ook nog het informeren over het afstuderen in de eerste periode vorig jaar zo lang uitgesteld dat ik de inschrijfronde heb gemist.....
    en Mireille Karlas is onverbiddelijk....
    EN HET BEGINT PAS EIND AUGUSTUS
    dan kan ik toch nog wel gewoon meedoen, ook als ik de eerste deadline al gemist heb!!
    toch?
    niet dus.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.