ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Thursday, September 28, 2006

De Posse

Er staat een lange rij bij de kassa in de Albert Heijn en het jongetje heeft maar één zakje snoep en een flesje cola.
‘Je mag wel even voor hoor’, zeg ik vriendelijk, goed opgevoed als ik ben.
Hij kijkt me stralend aan en even voel ik me een heel aardig persoon.
‘JONGENS!’, brult hij. ‘WE MOGEN VOOR!’
Uit alle hoeken stormen plotseling jongetjes naar voren, beladen met snoepzakken en frisdrankflesjes.
‘Ja zeg, hallo!!!’, roep ik, terwijl ik de geïrriteerde blikken van de mensen achter me in mijn nek voel branden. ‘Jij mocht even voor, niet een hele groep!’
‘Niet een groep nee,’ zegt het jochie trots, ‘maar wel een posse!’

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.