ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Wednesday, April 18, 2007

Where's my stress at?

Het was mooi weer.
Ik had een baan.
Maar ook een paar dagen vrij.
BBQ met vrienden.
Muziek op ons dakterras.
Fietstochtjes.
Verjaardagsfeestjes.
Pannekoeken met spek.

Onze luidruchtige onderburen gaan verhuizen. Heel snel.

In plaats van verhuisdozen hebben we eindelijk gordijnen voor de ramen.

Eén van mijn verhalen wordt gepubliceerd.

Ik zit in een leescommissie en mag mijn mening geven over ingestuurde korte verhalen.

Op het moment dat ik half verwachtte dat ik zou worden ontslagen, werd ik juist min of meer gepromoveerd.

...

De laatste keer dat ik me geen zorgen maakte was in 1993.

Misschien dat ik daarom vandaag spontaan griep kreeg. Ontwenningsverschijnselen door een gebrek aan stress...

1 comment:

  1. Cool! Waar wordt je verhaal gepubliceerd? En wat voor leescommissie?
    Ik moet je nog steeds mailen *gaat zich schamen in hoekje*

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.