ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Monday, May 14, 2007

Storm Thief – Chris Wooding

Toen ik Poison van Chris Wooding las, wist ik één ding zeker: zo moet je dus verhalen schrijven. Inmiddels zie ik dat hij bepaalde trucjes gebruikt, en vind ik zijn perspectiefwisselingen niet altijd even geslaagd, maar verhalen vertellen kan Chris Wooding nog steeds.

En hoe mooi en fantasierijk zijn verzinsels ook dit keer weer zijn, uiteindelijk draait het altijd allemaal om een jongen en een meisje die vreselijk van elkaar houden, maar het pas toegeven aan het eind.

En dat vind ik stiekem eigenlijk toch wel het leukst… :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.