ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Wednesday, January 09, 2008

Plonsjeroze

Waar je al niet terecht komt als je wat rondklikt. Als ik op Marktplaats zoek naar manga kom ik uit bij poppenkleertjes. Er staat een link naar een site genaamd plonsjeroze.nl – alleen al voor die naam klik ik door.

Vraagje: waarom maken ze poppenkleertjes niet in mijn maat?!



















Maar het kan nog erger: denk maar eens aan de Super Dollfie…



En hoewel ik nooit echt met poppen heb gespeeld – ik was meer van de plastic dinosaurussen – zit ik stiekem al wat kleertjes uit te zoeken...

























Zucht…

Was ik maar een popje!

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.