ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Monday, November 03, 2008

Oeps...

Misschien had ik even moeten zeggen dat ik een time-out ging nemen… :S Want de afgelopen weken gingen op aan overuren op werk, zorgen voor drie hele wilde ratjes, de eerste versie van een nieuw kort verhaal, het huishouden & andere vreselijke verplichtingen en slapen… Mails werden niet beantwoord, post werd niet geopend, het nieuws werd niet gevolgd.

En toen was het opeens november. En was het herfst. En waren de ratjes groot.





















En verder...

Listening to: Talking heads – Once in a lifetime


Last seen: ER (spoiler alert - season 6!)


Playing: Fable 2


Ja, ik heb het er maar druk mee! ;)

2 comments:

  1. Welcome back! Geweldige Talking Heads. Gauw maar weer eens de film kijken waar dit uit komt.

    ReplyDelete
  2. Oh, die afleveringen van ER vond ik erg indrukwekkend. Maar ik was dan ook een groot doctor Carter fan :-P

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.