ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Sunday, November 23, 2008

Op fietse (3)

Misschien had ik mijn fiets beter IN het fietsenrek kunnen zetten in plaats van ernaast, want als ik de winkel uitkom heeft de storm hem omgeblazen. Zo onopvallend mogelijk probeer ik hem overeind te krijgen terwijl ik tegelijkertijd de schade opneem. Ik zie het meteen: het plastic kapje van mijn voorlicht is eraf. En aangezien het voorlampje het enige overgebleven functionerende onderdeel van mijn fiets is speur ik snel de grond af.

Daar! Daar ligt ie!

Ik zet mijn fiets neer.
Ik buig naar voren.
Ik reik mijn hand uit.

KLENG-KLENG-KLENGERDEKLENG!!!!!

Een windvlaag neemt mijn lampje mee!!!

KLENGERDEKLENGKLENGKLENG…KLENGKLENG!!!!!

Een paar mensen kijken verbaasd op en ik wens dat ik ergens anders was terwijl mijn lampje over straat stuitert…

KLENGKLENGKLENGERklengerdeklengklengklengklengklengklengerdekleng!!!!

… en langzaam uit het zicht verdwijnt…

Heel even overweeg ik er achteraan te rennen. Dan besluit ik dat mijn fiets me al genoeg beschamende momenten heeft opgeleverd.

Er was eens een emmer die heel vol zat. En volgens mij was dit de druppel.

Wordt vervolgd…

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.