ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Thursday, January 01, 2009

Best of 2008 (films)

Ik kijk minstens vijftien films per maand, en toch blijk ik maar een heel klein deel van de releases uit 2008 te hebben gezien. En dan heb ik blijkbaar ook nog eens het slechtere deel uitgekozen, want het ging eigenlijk nergens over dit jaar.

Het was best vermakelijk, maar om nou te zeggen dat ik met een warm gevoel terugkijk op de films uit het afgelopen jaar… Nee. Ik heb zelfs een beetje vals gespeeld en een aantal films uitgekozen die pas in 2008 in Nederland uitkwamen, maar dus stiekem al in 2007 uitkwamen.

Maar goed, mij kennende ontdek ik de beste films uit 2008 toch pas in 2009…

10. The Pineapple Express
Voor de leukste quotes van 2008! (En het leukste gevecht - vanaf 4:36 n_n)



9. The Happening
Voor de sfeer.



8. Frost/Nixon
Voor Frank Langella en zijn rol als Nixon.



7. Hellboy II
Voor het artwork.



6. The Darjeeling Limited
Voor de openingsscène.



5. Juno
Voor de weirdness.



4. No Country for Old Men
Voor die hele enge man!!! :S



3. The Mist
Voor de monsters in de mist. (LET OP: SPOILERS!!!)


2. REC
Voor de laatste paar minuten. (LET OP: HUGE SPOILERS!!!)



1. Dororo
Omdat het mijn absolute favoriet was op het Amsterdam Fantastic Film Festival 2008 en omdat ik hem nog nooit eerder heb genoemd - ik wilde zelf een trailer maken maar het kwam er niet van.


1 comment:

  1. en wie moet er savonds de hond uitlaten, midden in de nacht? ik niet meer zei leni

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.