ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Sunday, November 08, 2009

Op de laatste dag van de vakantie denk ik altijd aan Jackpots. Of eigenlijk: aan een leven zonder werk en met heel veel vrije tijd & geld om de rest van m’n leven leuke dingen te doen. Waar zou ik gaan wonen? Wat zou ik doen met mijn tijd? Wat zou ik kopen? Een spiegelreflex in plaats van een Sony Cybershot? Een auto in plaats van een fiets? Een huis in plaats van een flat?

Voor nu moet ik me er maar bij neerleggen dat ik morgen weer aan de slag moet. En ondertussen genieten van kleine dingen, zoals spinnenwebben in de mist.









1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.