ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Wednesday, December 02, 2009

Minder Goede Week

Soms heb je Goede Weken en soms heb je… Minder Goede Weken. Deze week was een Minder Goede Week. En wat heb je dan nodig? Afleiding.

Maandag: Martin’s expositie
Laat ik beginnen te zeggen dat mijn foto’s het werk van Martin geen eer aan doen, maar bloggen over schilderijen zonder beeldmateriaal – dat kan natuurlijk niet.






















Tot aanstaande zaterdag hangen twaalf schilderijen in de Larense Bibliotheek. Daar lijkt de tijd de afgelopen vijftien jaar te hebben stilgestaan - het lijkt alsof ik nooit ben weggeweest - net als de tijd dat ook even doet in de Lost Moments-serie die er tentoon wordt gesteld.

















Ode aan Verloren Vrienden…






















… en schilderijen met geweldige titels.






















Deze heet: Blij dat ze weg zijn. :)

Dinsdag: 2012
Naar de bios voor een schaamteloze big budget rampenfilm – ik ben er wel voor in.



Het blijkt niet alleen te gaan over het einde der tijden, maar ook over een mislukte schrijver. Hoe toepasselijk...

De les die ik hier uit trek: een mislukte schrijver zijn is niet het einde der tijden. (...) Het einde der tijden is het einde der tijden.

:)

Vandaag: terug naar mijn work in progress
Stiekem ben ik al bijna klaar met dit project, maar laat ik de spanning er vooral in houden ;)






















Wordt vervolgd!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.